CAMEL JACKET

8/13/2016




Hej ! Postanowiłam dzisiaj przyjść do Was z czymś co mnie bardzo interesuje i o czym często lubię czytać na innych blogach, czyli modzie. Nie jestem fanką każdych najnowszych trendów, która musi mieć absolutnie wszystko co na czasie, ale uważam, że potrafię dobrać odpowiednie stylizacje do okazji i właśnie dziś chcę pokazać jedną z moich propozycji :)
Pewnie większość z nas narzeka na to, że ostatnio zrobiło się chłodniej. Ja również lubię ciepłe dni, ale w granicach 27 stopni. Byłam zaskoczona, gdy wczoraj obudziłam się i spojrzałam na termometr,  bo temperatura w te wakacje nie spadała poniżej 18 stopni ( albo tego nie pamiętam ;p )
To tyle o pogodzie :D Teraz o samej stylizacji ...
Lekka, zamszowa kurtka jest głównym elementem tej stylizacji. Dzięki oryginalnym zdobieniu przy kołnierzu nie wymagała dodatków na szyi - a ja lubię prostotę :) a żeby było prosto i elegancko dodałam dużą, jasną torebkę z plecionymi rączkami. Myślę, ze idealnie pasuje do tego minimalistycznego stylu.

Aby stylizacja nie wyglądała zbyt ' poważnie ' zawiązałam koszulkę w pasie, podkreślając talie a także zamiast butów na obcasie zdecydowałam się na zwykłe czarne slip-on'y imitujące skórę węża. Te dwie rzeczy nadają stylizacji świeżość i codzienny look. Duża torebka bez problemu zmieściłaby drugą parę butów, także wieczorem łatwo można przekształcić nasz strój w wersję bardziej oficjalną :)

Mi bardzo podoba się takie rozwiązanie. Dajcie znać co Wy o tym myślicie.
Też chciałabym wiedzieć czy bardziej przypadł wam do gustu wpis urodowy czy modowy.
Chcę wiedzieć czego więcej zamieszczać i na czym się skupić :) wszelkie sugestie mile widziane !


Kurtka - C&A , Koszulka - Reserved , Spodnie - H&M , Buty - H&M , Torebka - CCC
Dodatki :
Pierścionki i Okulary - H&M
Jak Wam się podoba? :)

ps. Zapraszam do obserwacji by być na bieżąco !


You Might Also Like

21 komentarze

  1. Kurtka jest genialna. Z chęcią bym sobie taką sprawiła, ale ostatnio zrobiłam już za dużo zakupów :( Świetny wygląd bloga :)

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta kurteczka to akurat mój ostatni udany zakup
      Złapałam ją za grosze na promocji :)
      z chęcią zajrzę !

      Usuń
  2. Muszę przyznać, że genialnie piszesz. Po za tym widać, że przykładasz się do bloga, m.in po wyglądzie i zdjęciach. Super, trzymaj tak dalej. Pozdrawiam♥

    WYGRAJ DARMOWĄ REKLAMĘ

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wszystko dobrałaś!
    Rzeczywiście stylizacja wyglądałaby zbyt poważnie, gdybyś nie przywiązała tej bluzki.
    Uwielbiam t-shirty V-neck :)
    Rewelka :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja bardzo mi się podoba, a torebka w szczególności!:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kolejny świetny post, piękna jesteś:)
    + nowa notka wleciała na mojego bloga,każdy komentarz mnie motywuje!:) W A Y N V blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja jest fenomenalna, a ty wydajesz się być taka sympatyczna :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo profesjonalny blog i Twoje zdjęcia są mega , a stylizacja urocza

    Zapraszam http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka jest genialna. Bardzo ładna stylizacja *.*

    http://blogbutterflyblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia :*

    Pytałaś o wspólną obserwację, zacznij i napisz u mnie :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta kurtka jest świetna! Podziwiam ludzi, którzy potrafią znaleźć świetną rzecz w C&A, bo ja niestety nie mam tego daru, albo po prostu ten sklep nie chce, abym tam robiła zakupy.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia ♥ Stylizacja sztosik :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdjęcia i stylizacja!

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurtka jest świetna!Cała stylizacja bardzo ładna :)
    Pozdrawiam!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post! <3
    Cudne zdjęcia, od razu zaobserwowałam! :)
    Pozdrawiam cieplutko! :)
    Wpadnij ♥ NAMELESS

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna ! Może wspólna obserwacja? Zapraszam na bloga : http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja, oby takich więcej!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! Już niedługo pojawi się coś nowego 😋

      Usuń

Popular Posts