Sleek Enchanted Forest

8/09/2016



Marki Sleek nie trzeba nikomu przedstawiać, ale mimo swojej popularności nadal nie jest dostępna w Polsce. Poniżej dam linki do sklepów internetowych,w których będziecie mogli nabyć ich kosmetyki a teraz przejdźmy do bohatera tego wpisu czyli paletki :)


12 cieni kosztuje koło 40 zł co daje w przeliczeniu niecałe 3.50 zł za cień ! :)
Jest to mało w porównaniu z cenami pojedynczych cieni choćby w drogeriach. 
Nie spotkałam się z ceną niższą niż 4 złote. 



 Paleta przychodzi do nas w kartonikowym opakowaniu (które gdzieś zapodziałam)w środku, którego jest produkt w czarnym, matowym opakowaniu, które jest solidnie zamknięte i nie powinno się samo otworzyć. Jego minusem jest to, że bardzo łatwo zbiera odciski palców i podczas malowania wprost niemożliwe jest utrzymanie jej w idealnym stanie. Specjalnie nie wyczyściłam jej do zdjęć aby było to widać.


 W środku skrywa duże lusterko oraz pacynkę do nakładania cieni. Na górze widnieje logo a z tyłu nazwa oraz numer paletki i informacje o niej. Niestety producent nie zamieścił informacji o gramaturze cieni.

Zawartość- to co jest najważniejsze!
Wspaniałe kolory ( moim zdaniem ;) ), które podkreślają każdy typ urody i będą wyglądały pięknie przy każdej tęczówce. Można nimi stworzyć wiele ciekawych makijaży oraz nadają się na wiele okazji - także na codzień.


Znajdziemy tu cienie matowe, satynowe oraz perłowe. 
Trudno było mi oddać jak piękne kolory to są ! :)
Ostatni kolor - brąz z szarością, posiada małe czerwone drobinki - niezwykły kolor, którego aparat nie był w stanie uchwycić.
Zawiodłam się tylko na pierwszym, najjaśniejszym, matowym cieniu :(
Reszta cieni trzyma się bez zarzutu aż do zmycia makijażu ( czasem około 10 godzin ) nie wchodzą w załamania, nie rolują się i nie tracą na pigmentacji a także podczas nakładania nie osypują się i bez problemu blendują dając przepiękny efekt na powiecie.
Myślę o wykonaniu nią kilku makijaży i dodaniu zdjęć ,ale to w osobnym wpisie.


Paletkę oraz inne kosmetyki marki Sleek kupisz na: 

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Haha jakie kolorowe rączki :D świetnie to wygląda :) Sama bym takiej nie chciała bo nie maluję się zbytnio :)

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolory, myślę, że warto w nią zainwestować! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam te cienie ;3 w jednej paletce znajduja sie wszystkie potrzebne odcienie ;3
    dziekuje za mile slowa pozostawione na moim blogu <3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletka wygląda solidnie, prześliczne kolory ale niestety nie dla mnie :( nie czuję się w takich dobrze :(

    mój najnowszy post, zapraszam- klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne odcienie , fajny post.
    Mój Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) wspolna obserwacja ? zapraszam <3 http://pinklips666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze co wpadło mi w oko to cudowne kolory! Na ręce widać też ze pigmentacja fajna, no i cena też moim zdaniem korzystna! Fajnie, że podałaś linki do sklepów :D
    http://fotmagstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Posiadam tą paletkę i cienie są na prawdę godne polecenia!
    Zapraszam na mój blog:
    http://elizza-blog.blogspot.com/
    Liczę że tam zajrzysz 😃

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna paletka! <3
    Kolory perłowe zdecydowanie podbiły moje serce.
    Mój blog!- klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mam żadnej paletki ze Sleek'a, bo za często nie robię makijażu cieniami, ale próbowałam ich od koleżanki i za taką cenę są naprawdę fajnej jakości :)

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts