Too Faced Chocolate Bar

11/28/2016





O czekoladowych paletkach głośno było już jakiś czas temu ,ale bardzo długo  nie mogłam się zdecydować ,którą wybrać. Zależało mi na neutralnych, stonowanych kolorach ,które będę mogła używać do mojego codziennego, raczej delikatnego makijażu oka. Inne paletki mimo przepięknych kolorów posiadały takie ,których pewnie nigdy bym nie użyła :(
Tak wybór padł na Chocolate Bar, pierwszą czekoladkę od Too Faced.


Od razu się w niej zakochałam !
Po pierwsze ,gdy otwiera się paletkę czuć niesamowity zapach czekolady. Dzięki temu makijaż staje się jeszcze większą przyjemnością :)
Drugą jej wielką zaletą są cienie- pigmentacja i połączenie kolorów ,które sprawia ,że można nią wykonać mnóstwo ciekawych makijaży. Bardzo przydatne jest  powiększenie jasnych ,bazowych cieni do gramatury równej dwóm ,innym cieniom. Są to kolory używane w największym stopniu ,więc tu Too Faced ma plusa ;)



Co do samych cieni jeszcze muszę wspomnieć o tym jak cudownie się je blenduje. Każdy kolor pięknie widać na powiece ,żaden nie traci na intensywności. Podczas nakładania nie zauważyłam aby jakikolwiek z cieni się chociaż trochę osypywał co miało miejsce w przypadku paletki Sleek'a ,którą już recenzowałam i wtedy byłam z niej zadowolona. Teraz tak  łagodnie bym jej nie potraktowała.

Cenie pasują do każdego koloru oczu. Są idealnie skomponowane ,dzięki czemu można nią stworzyć delikatny, dzienny makijaż oka jak i wieczorowy.



Uważam ,że paletka warta jest swojej ceny (Można ją dostać w Sephorze za 189zł) Jest moją pierwszą od Too Faced i pewnie nie ostatnią. Podoba mi się jeszcze Natural Matte ,ale z zakupem jeszcze trochę się wstrzymam ,bo ma konkurentkę od Urban Decay.
Po tak dobrym wrażeniu i bardzo dobrych opiniach drugiej niełatwo podjąć decyzję :P

cienie w sztucznym świetle z użyciem lampy

Jak wam się podoba ?
Niedługo pojawi się makijaż ,który nią wykonam :)






You Might Also Like

2 komentarze

  1. Trochę nie na moją kieszeń, ale podobają mi się! :D
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post ��

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts